Previous Next Main

Monopolion: ανταπόκριση στις επιχειρηματικές επιπτώσεις του COVID-19

2020-04-03 23:34:57 | Monopolion Blogger

Είναι αλήθεια ότι οι μέρες μας επιτάσσουν εκ βάθρων αλλαγές στην καθημερινότητά μας αναφορικά με τις σχέσεις μας, την εργασία μας και τις συνήθειές μας. Καθώς σε όλο τον κόσμο έχει επιβληθεί η πρακτική της  φυσικής απόστασης, η χρήση του διαδικτύου αυξάνεται κατακόρυφα, επιτρέποντάς μας να συνεχίζουμε μερικές από τις δραστηριότητές μας και να παρακάμπτουμε τους φυσικούς ή γεωγραφικούς περιορισμούς. Σήμερα και περισσότερο από ποτέ, όπου η online παρουσία μιας επιχείρησης θεωρείτε επιβεβλημένη, η ομάδα του Monopolion και του Realtor συνεχίζει να εργάζεται ακόμα πιο εντατικά πάνω στις online υπηρεσίες που παρέχει.

Covid-19 και διαδίκτυο

Παρ’ όλες τις γρήγορες και καθημερινές εξελίξεις αναφορικά με τον ιό, η επιστημονική κοινότητα συγκλίνει -μεταξύ άλλων- στη σημασία της φυσικής απόστασης και στον περιορισμό στην οικία (για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με τον covid-19 και την πανδημία του κορονοϊού μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.who.int/emergencies/diseases/novel-coronavirus-2019). Αυτό, όπως είναι γνωστό, συμβαίνει, εξ’ αιτίας της δυνατότητας του ιού να μεταφέρεται από άνθρωπο σε άνθρωπο μέσω των σταγονιδίων που εκκρίνονται από τον καθένα μας στην ατμόσφαιρα. Ως εκ τούτου, η τήρηση φυσικών αποστάσεων είναι μοιραία, όπως μοιραίος είναι και ο περιορισμός στο σπίτι προκειμένου να μην καταρρεύσει το σύστημα υγείας από τα πολλά και ταυτόχρονα κρούσματα.

Υπό άλλες συνθήκες και σε άλλες εποχές, αυτός ο φυσικός περιορισμός δεν θα ήταν καταστροφικός μόνο για την οικονομία, αλλά θα είχε πολλές κοινωνικές συνέπειες και πολλές περισσότερες ψυχολογικές επιπτώσεις. Σήμερα, η παραπάνω καταστροφή, αν δεν μπορεί να αποφευχθεί, μπορεί να περιοριστεί σημαντικά χάρη στην τεχνολογία και στα εργαλεία, τα οποία μας δίνει.

Πλέον, μπορούμε να μην χάνουμε τις κοινωνικές μας επαφές, αλλά να αντικαθιστούμε τη φυσική μας παρουσία με την διαδικτυακή, να είμαστε σε συνεχή επαφή με τα αγαπημένα μας άτομα και τους φίλους μας, και ταυτόχρονα να περιορίζονται οι οικονομικές απώλειες ιδιωτών και Κράτους μέσω της τηλεργασίας ή της εργασίας από το σπίτι.

Covid- 19 και Monopolion

Με το Monopolion να πρωτοπορεί στο διαδικτυακό marketing ακινήτων και το Realtor, να ακολουθεί την ίδια πορεία, είμαστε σε θέση να συνεχίζουμε τις εργασίες μας ακόμα πιο εντατικά και σκληρά, προκειμένου να είμαστε σίγουροι ότι οι πελάτες μας απολαμβάνουν τις υπηρεσίες που τους προσφέρουμε.  Με αρχή μας το λατινικό αξίωμα  ‘Citius, Altius, Fortius’ συνεχίζουμε να εργαζόμαστε προκειμένου να αναβαθμίζουμε και να εξελίσσουμε τις υπηρεσίες μας ‘Γρηγορότερα Ψηλότερα Ταχύτερα’, παραμένοντας, παράλληλα,  αξιόπιστοι και σταθεροί, αυτή τη δύσκολη περίοδο.     

Προτεραιότητα στη σωματική και ψυχολογική υγεία των υπαλλήλων μας, των πελατών μας και των συνεργατών μας.

Αναγνωρίζοντας ότι μια εταιρεία αποτελείται από ανθρώπους και συνεργάζεται με ανθρώπους, δείχνουμε ιδιαίτερη μέριμνα για τη σωματική τους και ψυχολογική τους υγεία. Ως εκ τούτου, υπάλληλοι και συνεργάτες, συνεχίζουν αδιάλειπτα να παρέχουν τις υπηρεσίες και τις γνώσεις τους εξ’ αποστάσεως. Την ίδια πολιτική ακολουθούμε και με τους πελάτες μας, μέσω τηλεσυσκέψεων και διαδικτυακών ραντεβού, καθώς η εξασφάλιση της υγεία όλων μας, προέχει.

Παρ’ όλο, λοιπόν, που θα μπορούσαμε να προβούμε σε διαχωρισμό βαρδιών, σύμφωνα με τις επίσημες οδηγίες της Κυβέρνησης, προτιμήσαμε να ακολουθήσουμε την τακτική της τηλεργασίας για δύο λόγους:

Α. Επειδή σε καμία περίπτωση και για καμία μικρή πιθανότητα δεν θέλαμε να ρισκάρουμε την υγεία οποιουδήποτε υπαλλήλου, πελάτη, συνεργάτη και οικείων τους.

Β. Επειδή, με αυτόν τον τρόπο, είμαστε σίγουροι –και καθημερινά επιβεβαιωνόμαστε- ότι συνεχίζουμε να παρέχουμε τις υπηρεσίες που έχουμε υποσχεθεί στους πελάτες μας, χωρίς περισπασμούς.

Το Monopolion την περίοδο του lockdown

Με αρχή ότι κανέναν μέλλον δεν είναι αβέβαιο, εάν έχει υπάρξει σωστός και οξυδερκής παρελθοντικός σχεδιασμός, σε μία δύσκολη περίοδο, ο Όμιλος, όχι μόνο δηλώνει παρόν στην αγορά ακινήτων, αλλά εξελίσσεται με απτές αποδείξεις:

10.000 νέα ακίνητα

Ο όμιλος, ενέταξε στο δυναμικό του 10.000 νέα ακίνητα. Πρόκειται για μία συνεργασία, η οποία συνάφθηκε με την μεγαλύτερη franchise εταιρεία ακινήτων της Ελλάδας.

Mobile Application

Τέλη του μήνα Απριλίου, αναμένεται στην αγορά η εφαρμογή διαδικτυακής προώθησης ακινήτων για τα κινητά τηλέφωνα. Πρόκειται για μία εφαρμογή, η οποία θα έχει τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτά του ηλεκτρονικού υπολογιστή, χωρίς κανέναν περιορισμό στις υπηρεσίες, αρκεί το κινητό τηλέφωνο να υποστηρίζεται από Android ή Ios.

Το Monopolion απέναντι στον covid – 19

Για τον όμιλο, το Monopolion, το Realtor.gr και Realtor.com.cy, δεν είναι καινούρια η επιταγή για πλήρη συμμόρφωση με τις νέες τεχνολογίες και ευελιξίες επ’ αυτής. Αντιθέτως,  η έκτακτη αυτή κατάσταση, μας επιβεβαίωσε και αποδείχθηκε ως ένα τεστ για την αντοχή των εταιρειών με υψηλά αποτελέσματα. Σε μία εποχή, με επιτακτική ανάγκη –περισσότερο από ποτέ- την χρήση της τεχνολογίας και συγκεκριμένα την διαδικτυακή προώθηση ακινήτων, το Monopolion, το Realtor.gr και το Realtor.com.cy, συνεχίζουν την ανοδική τους πορεία, όντας συνεπείς απέναντι στους πελάτες τους.

Διανύουμε μία εποχή, της οποίας η επόμενη μέρα, αδιαμφισβήτητα, θα βρει στο περιθώριο μεσίτες και επιχειρηματίες, οι οποίοι δεν κατάφεραν, μέσω της διαδικτυακής εμφάνισής τους να σταθούν στις δύσκολες απαιτήσεις του καιρού. Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι η ύφεση στον χώρο των ακινήτων, είναι αναπόφευκτη, αλλά ταυτόχρονα γνωρίζουμε πολύ καλά πώς να την αντιμετωπίσουμε και να την προσπεράσουμε. Καταστρατηγώντας γεωγραφικούς και φυσικούς περιορισμούς ο όμιλος, βρίσκεται δίπλα στους πελάτες του, όχι μόνο ως ηθική παρουσία, αλλά ως το μέσο, το οποίο θα διασφαλίσει τα συμφέροντά τους και θα τους οδηγήσει στην άμεση ανάκαμψη.

Τι συμπεριλαμβάνει η τεχνολογία του Monopolion και συνεχίζει να εξυπηρετεί αδιαλείπτως τα συμφέροντα των πελατών της.

Οι μέρες αυτές επιτάσσουν τη χρήση της διαδικτυακής προώθησης ακινήτων, προκειμένου κανένας μεσίτης, επιχειρηματίας ή developer, να μην βρεθεί στο περιθώριο την επόμενη ημέρα.  Από τη στιγμή κατά την οποία, η φυσική απόσταση αποτελεί μονόδρομος, η χρήση του λογισμικού του Monopolion, επιτρέπει στον κάθε επαγγελματία του χώρου να συνεχίσει την παρουσία του στην αγορά ακινήτων και να σχεδιάσει την επόμενη μέρα. Συγκεκριμένα οι υπηρεσίες που του παρέχονται είναι:

  • Λίστες καταχώρησης ακινήτων
  • Καταχώρηση πελατών
  • Αυτοματοποιημένα e-mail και sms από και προς υποψήφιους πελάτες . Συγκεκριμένα, το σύστημα στέλνει και στον μεσίτη και στο γραφείο και στον πελάτη τα στοιχεία του μεσίτη και του ακινήτου.
  • Μέσω e-mail, αποστέλλονται στον μεσίτη, εβδομαδιαίες αναφορές σχετικά με την επισκεψιμότητα ανά ακίνητο. Στις αναφορές αυτές παρουσιάζονται και στοιχεία, τα οποία δείχνουν:
  • από ποια χώρα ή περιοχή πραγματοποιήθηκε η επίσκεψη και
  • πόση ώρα παρέμεινε ο ενδιαφερόμενος σε αυτό.
  • Ευρετήριο Επιχειρήσεων, το οποίο συμπεριλαμβάνει τα στοιχεία της εταιρείας, τη βαθμολογία και σχόλια των πελατών.
  • Άρθρα και Έρευνες
  • Στατιστικές τιμών ανά περιοχή. Παρέχεται στον χρήστη χάρτης με τιμές ανά περιοχή. Η τιμή για κάθε περιοχή υπολογίζεται με τη χρήση δικών μας αλγορίθμων, οι οποίοι βασίζονται στις μεταβλητές τιμή, περιοχή, μήνας. 
  • Επιτρέπεται η εισαγωγή επιπλέον χρηστών κάτω από το όνομα μιας εταιρείας ή ενός γραφείου και ταυτόχρονα παρέχεται η δυνατότητα ελέγχου και άμεσης μετάδοσης πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο.
  • Αυτόματη συστοίχιση με ακίνητα των χρηστών ή και άλλων συνεργατών ή μελών της πλατφόρμας.

Το Monopolion δίπλα στους πελάτες του

Πίσω από τον όμιλο, πέρα από σύγχρονες τεχνολογικές εγκαταστάσεις και λογισμικά, υπάρχουν άνθρωποι. Αντιλαμβανόμενοι, λοιπόν, την αγωνία και τον προβληματισμό της επόμενης μέρας, το Monopolion και ο CEO του Δημήτρης Νικολάου, αποφάσισαν και πραγματοποίησαν την επέκταση της συνδρομής των πελατών του Monopolion για δύο μήνες, δωρεάν. Ως εκ τούτου, όλοι οι συνδρομητές του Monopolion, θα απολαμβάνουν χωρίς χρέωση έως και 31Μαϊου τις υπηρεσίες του προγράμματος.

Το Monopolion την επόμενη ημέρα

Από τη μία πλευρά, αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνολογία και τα εργαλεία τα οποία μας προσφέρει και από την άλλη πλευρά, πλήρως συμμορφωμένοι στις Οδηγίες και στις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, των αρμόδιων φορέων και της Κυβέρνησης, αντίστοιχα, συνεχίζουμε το έργο μας, το οποίο ως στόχο ανέκαθεν είχε την προώθηση του διαδικτυακού marketing ακινήτων και την εξυπηρέτηση των πελατών, που μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους, όχι μόνο με αμείωτους ρυθμούς, αλλά με εντατικότερους.

Άρτια η ομάδα του ομίλου συνεχίζει να εργάζεται πάνω στις υπηρεσίες και στα προγράμματα, αποδεικνύοντας ότι μια δύσκολη στιγμή δεν είναι αρκετή να ανακάμψει την ανοδική της πορεία. Ο Διευθυντής,  Δημήτρης Νικολάου, διαμηνύει ότι "Παραμένουμε πιστοί στις υποχρεώσεις μας απέναντι στους πελάτες και ταυτόχρονα έχουμε στρέψει το βλέμμα στην επόμενη ημέρα, όχι επειδή δεν ανησυχούμε για το σήμερα, αλλά επειδή θέλουμε το αύριο να μας βρει έτοιμους τόσο εμάς όσο και τους πελάτες μας. Η συνεχής δουλειά, η επιμόρφωση και η πίστη μας στην ποιότητα και αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε, δεν μας επιτρέπουν τίποτα άλλο, πέρα της συνεχής προόδου, εξέλιξης και αναβάθμισης".

Ολοκληρώνοντας, δεν θα μπορούσαμε να μην ευχηθούμε υγεία για όλους εσάς και τους οικείους σας. Παραμένοντας ασφαλείς, υγιείς και ψύχραιμοι, οποιαδήποτε κρίση δεν θα μπορεί παρά να είναι εφήμερη. Συνεχίζουμε τις δράσεις μας και παραμένουμε πάντα δίπλα σας!

REALTOR REAL ESTATE BLOGS

The Blog Post is an entry (article) that you write on a blog.