Covid-19: καθημερινές συμβουλές για επαγγελματίες μεσίτες
2020-04-06 15:49:36 | Monopolion Blogger
Τα νέα μέτρα περιορισμού έχουν μπει για τα καλά στη ζωή μας και η καθημερινότητά μας, ήδη, έχει αρχίσει να προσαρμόζεται σε αυτά. Οι νέες αυτές αλλαγές για κάποιους είναι πιο εύκολα διαχειρίσιμες και για κάποιους άλλους λιγότερο, σε κάθε περίπτωση, όμως, η ζωή συνεχίζεται και οφείλουμε να βρούμε τους τρόπους να συνεχίσουμε μαζί της. Στην προσπάθεια να ξεπεράσουμε το αρχικό σοκ, έχουμε αρχίσει να στρέφουμε το βλέμμα στην επόμενη ημέρα και να προβληματιζόμαστε για αυτή, ωστόσο όλοι επιθυμούμε, εκείνη να μας βρει προετοιμασμένους και σε καμία περίπτωση στο περιθώριο. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε μερικούς χρήσιμους τρόπους οργάνωσης και προετοιμασίας. Σίγουρα ο κάθε ένας επαγγελματίας έχει τον δικό του ‘οδηγό’, αλλά μια ανταλλαγή ιδεών πάντα είναι ευπρόσδεκτη!
Διατήρηση της ρουτίνας
Καθόλου τυχαία ειδικοί και ψυχολόγοι συγκλίνουν στην άποψη του πόσο σημαντική είναι η διατήρηση μιας ρουτίνας, προκειμένου ο άνθρωπος να παραμένει συντονισμένος και σταθερός. Εάν ψάχνετε κάποιο μυστικό για το πώς μπορείτε να συνεχίσετε επαγγελματικά να παραμένετε δραστήριος και η επόμενη μέρα να σας βρει έτοιμο, αντί να προσπαθείτε να την ξανακτίζετε από την αρχή, σημαντικός παράγοντας είναι η διατήρηση της πρότερης ρουτίνας σας. Παρόλο που με το νέο καθεστώς, το γραφείο σας βρίσκεται μόλις λίγα βήματα από το κρεβάτι σας, σηκωθείτε, πάρτε το πρωινό σας και ετοιμαστείτε όπως θα ετοιμαζόσασταν για το γραφείο. Πρόκειται για ένα τόσο εύκολο, αλλά συγχρόνως και τόσο σημαντικό ‘μυστικό’ επιτυχίας, καθώς συμβάλει στην διατήρηση της αίσθησης εργασίας και σας προφυλάσσει από τυχόντες αντιπερισπασμούς του σπιτιού. Αν θέλετε, λοιπόν, να μεταφέρετε την επιτυχία του γραφείου στο σπίτι, μεταφέρετε και την ανάλογη πρωινή ρουτίνα σε αυτό!
Κρατήστε επαφή με τους πελάτες
Το πόσο σημαντικό είναι το πελατολόγιο το γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά. Θεωρώντας αυτονόητο, λοιπόν, ότι η επόμενη μέρα, δεν θέλει κανέναν να βρει με απώλειες αυτού, κρατήστε επαφή με τους πελάτες σας. Ένα μειλ ή ένα τηλέφωνο, το οποίο ενημερώνει την εξέλιξη της έρευνας σας –ως παράδειγμα- για ένα ακίνητο που ζητά κάποιος πελάτης, είναι μία καλή αφορμή. Με αυτό τον τρόπο δείχνετε την ευελιξία σας, τη διαθεσιμότητά σας και το γεγονός πως μια νέα τέτοια κατάσταση δεν ανακόπτει τον επαγγελματισμό σας ή δεν θα σας αποκλίνει από τον στόχο σας. Ταυτόχρονα συμβάλλει στη συνέχιση μιας επαγγελματικής σχέσης και αν μη τι άλλο, δεν αφήνει χώρο στον πελάτη να απευθυνθεί κάπου αλλού.
Πηγή: https://energypress.gr/news/odigos-toy-sev-gia-tin-tilergasia
Χρήση της τεχνολογίας
Για τη χώρα μας, η τηλεργασία είναι κάτι που όλοι τη γνωρίζαμε ως έννοια, αλλά με ελάχιστες εξαιρέσεις, σε καμία περίπτωση δεν αποτελούσε τον κανόνα, σε αντίθεση με το εξωτερικό, όπου και δεν περίμεναν το lockdown, προκειμένου να την εφαρμόσουν. Σήμερα, με τους όρους να έχουν ήδη αλλάξει και με την εύκολη πρόσβαση που έχει ο καθένας, δεν αποτελεί δικαιολογία για να μείνει η δουλειά πίσω. Σιγουρευτείτε ότι τόσο εσείς όσο και οι συνεργάτες σας, έχετε τον κατάλληλο εξοπλισμό και «σηκώστε τα μανίκια»!
Η έννοια του εξοπλισμού, στην συγκεκριμένη περίπτωση, δεν περικλείει μόνο τα υλικά εξαρτήματα, αλλά και τα άυλα εργαλεία, όπως τα σωστά και κατάλληλα προγράμματα για την πραγματοποίηση τηλεδιασκέψεων και ραντεβού με συνεργάτες και πελάτες, προγράμματα ικανά να προωθήσουν αποτελεσματικά τις λίστες σας, να σας φέρουν σε επαφή με υποψήφιους πελάτες, να σας δίνουν εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες των συνεργατών σας και ταυτόχρονη ροή αυτών, όπως το Monopolion ή το Realtor.
Με λίγα λόγια, ο εξοπλισμός του σπιτιού σας δεν υστερεί σε τίποτα από αυτόν του γραφείου. Κάντε μερικές ανακατατάξεις εάν είναι απαραίτητο, όπως π.χ. να χρησιμοποιήσετε την τραπεζαρία ως γραφείο και ‘μεταφέρετε’ σε αυτή την έδρα της επιχείρησης!
Συνεχίστε την εργασία σας και αναβαθμίστε την όπου υπάρχουν περιθώρια
Είναι αλήθεια ότι δύσκολα περιμένει κάποιος να ολοκληρώσει μια αγοραπωλησία αυτές τις μέρες, αλλά αλήθεια είναι, ότι μπορεί να προετοιμάζεται για την επόμενη. Δημιουργείστε παρουσιάσεις ακινήτων, με όμορφες φωτογραφίες και στείλτε τες σε πελάτες που μπορεί να τους ενδιαφέρουν ή αναρτήστε την στην ιστοσελίδα σας. Διευρύνεται το πελατολόγιο σας επισκεπτόμενοι σελίδες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και forum με ιδιοκτήτες που ανεβάζουν αγγελίες με τα ακίνητά τους ή με υποψήφιους πελάτες, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την ενοικίαση ή αγορά ενός ακινήτου και δημιουργείστε λίστες πελατών. Είναι αλήθεια ότι βρισκόμαστε μπροστά σε μία δύσκολη στιγμή για την οικονομία και την αγορά, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι το προϊόν που διαπραγματεύεται ένας μεσίτης δεν αφορά κάτι εφήμερο. Πάντα ο κόσμος θα έχει ανάγκη από στέγη.
Πηγή: https://www.realtor.com/advice/sell/selling-home-what-you-can-learn-online-dating/
Διευρύνεται τις συνεργασίες σας
Μια αφρικανική παροιμία λέει, «Αν θες να πας γρήγορα πήγαινε μόνος σου, αν θες να πας μακριά πήγαινε με παρέα». Και αφού η προηγούμενη καθημερινότητα εξ’ αιτίας των γρήγορων ρυθμών μας επέβαλε να πηγαίνουμε κατά κανόνα μόνοι μας ή με περιορισμένη παρέα, είναι μια καλή ευκαιρία να επανεξετάσουμε τον ενδεχόμενο νέων συνεργασιών. Στο διαδίκτυο, υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες μεσιτών με τα στοιχεία τους όπως π.χ. το e-mail τους, εύκολα λοιπόν, μπορείτε να συντάξετε μία πρόταση συνεργασίας και να την αποστείλετε. Ο χρόνος που μας προσφέρει αυτή η φυσική απόσταση και ο περιορισμός στο σπίτι, δίνει πρόσφορο έδαφος στην ανάπτυξη και επανεξέταση των πλάνων επιχειρήσεών μας και συνεργατών μας, οπότε χρήσιμο θα ήταν να το εκμεταλλευτούμε.
Επαναπροσδιορίστε το πλάνο εργασίας σας και ενημερωθείτε
Χωρίς φυσικά ραντεβού με πελάτες το ένα πίσω από το άλλο, έχετε χρόνο να επαναπροσδιορίσετε το πλάνο εργασίας σας και την πολιτική της επιχείρησης σας. Σκεφτείτε ποια παρελθοντικά λάθη σας κράτησαν πίσω και πώς αυτά μπορούν να βελτιωθούν ή να αναβαθμιστούν. Όσο τετριμμένο και να ακούγεται τόσο σημαντικό και είναι. Δεν γίνεται λόγος για μια φευγαλέα σκέψη σχετικά για το πώς μπορεί να διορθωθεί ένα μέρος των εργασιών σας, αλλά για έναν εκ νέου σχεδιασμό πλάνου, με επισταμένη σκέψη και προσπάθεια.
Πλέον έχετε χρόνο να ενημερωθείτε, να διαβάσετε ή και να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας νομοσχέδια και τακτικές. Δείτε τις εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά, διαβάστε άρθρα και έρευνες και ενημερωθείτε για το τι έπεται. Κανείς δεν θέλει η επόμενη μέρα να τον βρει απροετοίμαστο και ανέτοιμο για να την αντιμετωπίσει.
Πηγή: https://tammyjameshomes.com/is-it-worth-selling-your-house-online/
Αφιερώστε χρόνο με τους συνεργάτες σας
Αν μέρος της καθημερινής ρουτίνας ήταν μία σύντομη ενημέρωση με τους συνεργάτες σας, συνεχίστε την και τώρα μέσω διαδικτύου. Η φυσική απόσταση δεν προδιαθέτει και την απομόνωση από εκείνους. Εύκολα μπορεί κανείς να παρασυρθεί και να αποστασιοποιηθεί από αυτούς, αλλά σκεφτείτε πόσο σημαντικοί είναι ˙ πρόκειται για ανθρώπους με τους οποίους έχετε κοινούς στόχους και κοινές προοπτικές. Κανονίστε τακτικά διαδικτυακά meeting ή διαδικτυακούς καφέδες –για πιο χαλαρή ατμόσφαιρα- και κρατήστε τους ενημερωμένους και σε εγρήγορση, καθώς εύκολα μπορεί κανείς να παρασυρθεί από μία καθημερινότητα με τις παρούσες συνθήκες.
Κρατήστε το πρόγραμμά σας και το ωράριο σας
Όπως ειπώθηκε και παραπάνω η διατήρηση της ρουτίνας αποτελεί μέρος του ‘κλειδιού’ μιας σταθερής πορείας. Κατά τη διάρκεια της ημέρας, προγραμματίστε τα διαλείμματά σας, όπως τα συνηθίζατε και προσπαθήστε να κρατήσετε ένα τυπικό ωράριο στο πλαίσιο των αναγκών. Σίγουρα είναι απαραίτητη η ακόμα μεγαλύτερη προσπάθεια, προκειμένου να κερδίσετε το χαμένο έδαφος των ημερών, αλλά απαραίτητη είναι και η ξεκούραση και η ενασχόληση με άλλα πράγματα προκειμένου να χαλαρώνετε και να έχετε καλή ψυχολογική διάθεση.
Πηγαίνετε μια βόλτα
Ανέκαθεν ένας περίπατος αποτελούσε τον καταλληλότερο σύμβουλο για μια εναλλακτική ματιά της κατάστασης και για πιο ξεκούραστη σκέψη. Περπατήστε, βγείτε μια βόλτα στην περιοχή σας και επωφεληθείτε από τις ευκαιρίες που τυχόν παρουσιαστούν μπροστά σας. Ένα ‘πωλείται’ ή ‘ενοικιάζεται’, μπορεί να βρίσκεται στην πρόσοψη της παραδίπλα πολυκατοικίας!
Σημαντική Σημείωση: Το ανώτερο κείμενο δημιουργήθηκε για ενημερωτικούς σκοπούς. Δεν επιτρέπεται η αναδημοσίευση, η μετάδοση, η μεταβίβαση, η αναπαραγωγή, η αναμετάδοση, η διανομή, η παρουσίαση, η μεταπώληση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση ή αναφορά, ακόμα και αν αναφέρεται ως πηγή ο δημιουργός ή το ίδιο το κείμενο ή το ίδιο το blog.
Εικόνες εξωφύλλου ανάκτηση από: https://www.huffingtonpost.gr/entry/ti-kanoume-koronoio-symptomata-thlefono-nosokomeio-periorismos-spiti_gr_5e590180c5b6beedb4e9c501